måndag 16 juli 2007

Alldeles allena idag...nåja, nästan i alla fall!

Maja, pappsen, David plus pappa har åkt ut till torpet för att klippa gräs och pyssla. Jag har alltså i princip hela dagen för mig själv. Jag skall INTE baka, sy, städa eller röja! Jag skall ta allt i min takt, luncha själv ute. Köpa mig en tidning (inredning!), och bara njuta av denna fina sommardag. Själv. Kanske sista gången....? Igår trodde jag nämligen att det hela skulle komma igång. Hade oont ont i ryggen, ordentliga sammandragningar. Men jag försökte ignorera det hela genom att baka en kaka, och så småningom klingade det av. Det är urspännande och jätteläskigt nu! 9 dagar kvar till bf. Är dock inställd på att gå över tiden. Nej, nu väntar duschen, sedan Broströms vid centralen (alldeles lagom avstånd!!) och en god lunch!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen oj.. så nära!? Redan!? *gulp* Vart har tiden tagit vägen! :-D Härligt spännande!
Skönt att du fick en vilodag för dig själv, att ladda batterierna ordentligt till lillebrosters ankomst. Gud så spännande att se vem det är som gömmer sig inne i din fina mage... :-)
Ha det gott! KRAM!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Nära, men långt bort...typ!!! Nej, nu skall jag vara positiv! Hade en underbar dag igår, god greksallad, inredningstidning och en glasslatte på balkongen! Härligt! Tänk vad några timmar kan göra för humöret!
Må så gott och jättekram C!